Weź udział w badaniu

Link do badania

Zostaw swojego maila, jeśli chcesz otrzymać raport z badania

Czy wiesz, że gdy kobiety starają się o nowe stanowisko zwykle aplikują, gdy spełniają 100% wymagań, za to mężczyźni, gdy spełniają zaledwie 60%?

Takie wnioski płyną z raportu podsumowującego badania Hewlett-Packard. To samo widzimy, obserwując kandydatów, którzy zgłaszają się do nas po wsparcie w rekrutacji. Kobiety gorzej o sobie myślą, częściej się krytykują i mniej wierzą w swoje możliwości. Choć obiektywnie nie mają do tego powodów. Są lepiej wykształcone, biją mężczyzn na głowę w kompetencjach miękkich. Badania potwierdzają, że wydajność firm, w których kobiety pełnią wysokie stanowiska menedżerskie wzrasta. Kobiety mają wszystkie potrzebne kompetencje, żeby zawojować rynek, poza jedną – poczuciem pewności siebie.

Właśnie dlatego wspólnie z NEUROHM i Akademią L. Koźmińskiego ruszamy z unikalnym badaniem pewności siebie Polaków. Dzięki niemu będziemy dokładnie wiedzieć, w jakich sytuacjach i u kogo może dochodzić do obniżenia poczucia pewności siebie, co pomoże nam skutecznie wspierać.

W projekt #UwierzwSiebie zaangażowany jest zespół znakomitych badaczy: Agnieszka Śladkowska z Gorilla Job, prof. Rafał Ohme, Dorota Reykowska i Emilia Jagiełło z NEUROHM, Leon Ciechanowski i Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego.

Całość działań projektu składa się z trzech części, a każda z nich przypada na jedną porę roku.

Wiosną przeprowadzamy badanie pewności siebie u kobiet i mężczyzn. Postawiliśmy hipotezy, które dadzą nam unikatową wiedzę na skalę polskich i zagranicznych badań nad pewnością siebie. Badanie realizujemy z wykorzystaniem unikalnej i innowacyjnej formuły inteligentnych testów iCode. Tych testów nie da się oszukać. Dopracowane algorytmy oceniają, na ile odpowiedź jest prawdziwa, a na ile to tylko pusta deklaracja.

Latem skupimy się na inspiracji. W magazynie Forbes będzie można przeczytać wywiady prof. Rafała Ohme z czterema niezwykłymi kobietami. Z obszaru biznesu będą to Dorota Hryniewiecka-Firlej (Pfizer) i Bozena Lesniewska (Orange), z edukacji – Jowita Michalska (Digital University) i z nauki Aleksandra Przegalińska (Akademia Leona Koźmińskiego). Planujemy także publikacje i wystąpienia w innych ogólnopolskich, znaczących mediach.

Jesienią weźmiemy się za wsparcie poczucia pewności siebie. Nie ukrywamy, że nasz projekt jest przede wszystkim skierowany do kobiet, ale nikogo nie wykluczamy. Tę część projektu rozpoczniemy webinarem, na którym przedstawimy wyniki naszego badania, a także rady i wsparcie od liderów biznesu, edukacji i celebrytów. Następnie będziemy zachęcać do przekucia inspiracji w nawyk w ramach warsztatów z pewności siebie.

Przewiń do góry